Bibeln?

Kom hem med en kasse smått & gått från IKEA.
Är inget big fan av det varuhuset, men ibland (en gång i halvåret) kan det vara skoj att kika igenom snabbt.
Har precis ätit tacos & har börjat gräva i mitt påskägg med säkert 3 kg godis i.
Mmm.

Långfredag idag.
Började fundera på detta med påsken & icke-religiös som jag är har jag noll koll på varför vi firar denna högtid.
Fick plötsligt en idé om att jag minsann ska läsa Bibeln.
Bara för skojs (?) skull.
Jag vet att jag kan vara lite knäpp.
Men det vore ganska coolt.
Att ha läst Bibeln.
Ska fundera på saken ikväll.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag har läst bibeln :) Iof. för jag var tvungen på Bibelvetenskapen när jag läste till lärare, men ändå. Spännande (och ibland rätt sjuk) bok.

2009-04-13 @ 15:14:29
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Klart du ska lasa bibeln Jenny. Jag bjuder dig pa en drink om sa blir!

2009-04-14 @ 12:34:43
URL: http://metrobloggen.se/emmelieorebjork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0