Konsten att inte bli sjuk

Jag är livrädd för alla kräksjukor, influensor & förkylningar som florerar kring mig.
Eftersom jag jobbar med barn, är smitto-risken väldigt hög.
Men, TA I TRÄ, jag har klarat mig utan hemska åkommor bra länge nu.
Jag äter blåbär, apelsiner, massa annan frukt & grönsaker.
Dricker grönt te, massa vatten, frisk luft &  motion varje dag.
Försöker klä mig löjligt varmt när jag är ute & spritar händerna emellanåt.
Inga konstiga vitaminpiller eller annan hälsokost.
Och det fungerar.
Halleluja.

I morgon har jag förmodligen svår feber & kräks, eftersom jag hyllar mig själv & skryter om mitt immunförsvar..


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Ta i trä vännen, samma sak här!! :/ Har ännu klarat mig...

Men vad KUL att du ska till USA, hörde Charlotte prata om det också :-) Vart i USA ska du?

Jag är färdigutbildad sedan ett år och jobbar nu på konkurrenten - nJoy på Kasernhöjden ;-) Är främst SPA-terapeut (och ansvarig för den avdelningen), men står även en del i receptionen. Trivs bra!



Kram på dig!

2009-04-02 @ 22:56:56
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0