Don't worry

Behover tydligen inte oroa mig for nagon orkan.
PUH!
Som varst kan det bli kraftigt askovader, men inga hemskheter.
Ar lite radd for vadret har. Sa oforutsagbart & det gar inte att jamfora med lilla Sveriges blixtar & dunder.
Laste idag i New York Post att ett ovader blast ner 300 trad i Central Park.
Somliga av dom var over 100 ar gamla.
Trist. Det ar formodligen varldens mest underbara park att vistas i.
Pa natterna busar & stormar det ganska mycket. Men pa dagarna ar det underbar sommarvarme.

What else har jag att beratta..
Hmm.. Jo.
Jag har lagt en superbestallning pa J.Crew.
Massa cardigans, trojor & t-shirts.
Det var faktiskt nodvandigt (!?)
Sitter ocksa & kladdar pa en lista till mammsen & pappsen.
Den innehaller klader & skor som jag vill att dom ska ta med sig nar dom kommer hit pa besok.
Langtar!
Ska bli skont att byta ut en massa sommargrejer mot lite hostfarger & fa saker hemifran som jag tok-saknar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj då! Du spenderar då :P Jag hoppas att jag tar mig upp dit på lördag, annars får vi iaf ses på söndag inne i stan. (förresten var Bud Lighten pappans) ;)

2009-08-21 @ 03:37:20
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Skönt att det inte var SÅ farligt, men scary att det är så oförutsägbart som du säger...!



Hihi vad kul att höra om 6:an, minns d inte, men förvånar mig inte! :-) Var ju på ständig jakt efter de där skivorna då haha :-) Vi har ju massor av music-memories fr den gamla goda tiden - herreguuud vad vi dansade och mimade till Spice Girls, Solid Harmonie (var det inte så de hette?!) m fl.. :-) Kul !!



Kraaam!

2009-08-21 @ 12:41:35
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Ida B

Mysigt med oväder, men som sagt det är väl lite mer kraft i det som är i usa. :D

2009-08-22 @ 08:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0