Vecka 34

Da har jag intagit min dagliga position har i sangen med datorn framfor mig.
Har haft en toppenhelg & ar pa valdigt bra humor.

I lordags akte jag & Sabina in till stora applet & efter lite krangel & fix for att bli av med hennes packning, tog vi en taxi ner till Lower East for att mota upp Stina.
Nar vi antligen funnit varandra satte vi oss pa en Kina-restaurang & at valdigt god mat.
Drack vin & pratade i timmar.
Beslutade oss efter en stund att ga vidare & traskade runt lite.
Sabina hade hittat en klubb pa internet hon ville testa, sa vi hoppade in i taxi, akte dit & motte upp Sofie, Bea & ett gang semestersvenskar.
Vi hoppade runt mellan 3 klubbar & dansade som aldrig forr.
Det borjade bli sent & vi bestamde oss klokt nog for att sova.
Fick dela sang med Sabina pa semestersvenskarnas boende ovanfor CP.
Vi lag som tva svettiga sardiner & nar vi vaknade tidigt pa morgonen bestamde vi oss for att smyga ut & paborja varan dag.
Traskade ner mot CP & jag fick se Imagine monumentet.
Slog oss ner pa ett Diner & at omelett, stekt potatis & toast.
Gick till Grand Central matta & belatna for att aka over till Williamsburg.
Val dar strosade vi runt. Kopte glass & la oss i den stora parken.
Tittade pa manniskor, lyssnade pa musik, pratade & halvsov.
Det ar otroligt varmt har nu, sa energin var inte pa topp.
Akte till baka till Manhattan. Bestamde oss for att vi inte orkade gora mer for dagen & hamtade Sabinas vaska.
Efter en stund kom jag pa andra tankar & stannade kvar.
Foljde Sabina till taget. RIngde Sofie & fick veta att hon & bla Feben satt pa en pub.
Skuttade dit & at mat.
Jag & feben fick lite shoppingsug & gick i lite affarer. Tog en kaffe & pratade livet.
Kvallen slutade med ett filmforsok. (inte sa lyckat dock) sa fort jag la mig ner i sangen somnade jag.
Lite vemodigt imorse steg jag upp & tog taget tillbaka hem.
Men val hemma blev jag valdigt glad over att se C & L igen.
Ja. Sa har en ny vecka borjat har.
Varmen ar pa topp & nar C har vaknat ska vi nog aka till polen & bada lite.

Kommentarer
Postat av: Feben

Tack för igår! Kul & träffas igen efter en månad hehe! HuGz F!

2009-08-18 @ 04:18:30
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för den roliga kvällen!!! Bättre sent än aldrig med en hälsning.

Hoppas det blir fler liknande kvällar o lite shopping i nyc oxå! Kramar på dig!

2009-08-25 @ 05:47:27
URL: http://365dagariusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0