I don’t know which way I’m going

Daligt med update just nu. I know.
Men det ar ganska mycket jobb & nar jag inte jobbar sa vill jag hellre lasa.
Har ingen direkt data-lust langre.
Fast jag ska vara snall & ge er lite info om mitt liv har borta.
Igar var jag & kikade pa lilla bebisen.
Han ar det sotaste jag nagonsin sett!
Efter det fick jag en ledig kvall. Overlycklig blev jag & satte mig pa taget till New York.
Strosade runt i en bokaffar i nastan en timme & njot av att ha lite egentid.

Sen akte jag ner till Lower East (igen..) & blev bjuden pa middag.
Och till efteratt fick jag vanlijglass med Reese's.
Kan man fa en battre onsdagkvall?

Sa. Jag ar valdigt glad just nu.
Mar tipptoppen.
Det ar torsdag, vilket innebar att det snartsnart ar lordag.
Da kommer A & bebisen hem & pa kvallen ska jag traffa tjejorna mina igen.
Langtar!



Coldplay - Til Kingdom Come

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra, hoppas jag inte störde bara :).

Jaaa, snart Lördag !!!

2009-08-14 @ 01:00:14
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0