23 i Sverige

Kom in i lagenheten idag & bordet ar fullt med paket!
Jag vill oppna nuuuuuu!
I sverige ar det faktiskt min fodelsedag nu :)
Jag borde kanske fa oppna ett!?
Tralalla..

Vantar pa att gossen ska komma hem fran jobbet.
Han borde kika in vilken minut som helst.
Ikvall ska han bjuda mig pa restaurang & jag ar hungrig nu!
Han har valt ut ett stalle jag tydligen pratat om. Jag har funderat sa det kokat i hjarnan.
Nykiken i en strut. Jajjeman, de ar jag det.
Sen ska vi kanske till hans vanner som precis flyttat & har lite kalajs.
Vi far se vart kvallen bar.

Ar supertaggad infor imorgon.
Da ska jag & Emma se Lucia i svenska-kyrkan.
Aaaah vad mysigt det ska bli.
Sen blir det barspring med lite vanner.

Tank att jag har haft ett sant hat mot min fodelsedag i nagra ar.
Och visst, det ar fortfarande konstigt att fylla ar nu.
Men denna kanns sa bra. Sa rolig.
Jag vill faktiskt fylla ar imorgon.

Och tur ar val det, for det kommer jag gora vare sig jag vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer blir en underbar dag imorgon :)

Grattis Grattis Jenny (enligt svensk tid alltså)

2009-12-12 @ 00:13:58
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Jag blir såå glad att jag blir tårögd !

Att du äntligen efter kan känna dig glad på födelsedagen :)

GRATTIS gumman !

Pappa

2009-12-12 @ 08:51:36
Postat av: Emma 2

Stort grattis Jenny! Hoppas du får en oförglömlig födelsedag!!!



Kram!

2009-12-12 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0