Breakfast at Tiffanys

Ställde precis klockan på alarm.
06.00.
Snooz på det.
Jag är en hemsk snoozare.
Skulle kunna hålla på i timmar, utan att vara medveten om det.
Det har blivit en riktigt dålig vana.

Anyways..
Lördag snart. Ska jobba morgon & sen kväll.
Sen hela söndag & måndag förmiddag.
Sparade min helg för att få lite mer sammanhängande ledigt.

Pratade precis med en kompis här & insåg att jag inte varit ledig på någon speciell helgdag sen jag kom hit.
Ska bli så roligt att få vara med fullt ut nu under jul. Bara slappna av & ha semester.
Upptäcka lite mer av landet.
Sen nyår i New York.
Men det blir väl världens mest lugna nyår någonsin för min del eftersom jag ska tillbaka & jobba på eftermiddagen dagen efter.

Dags att jag lutar mig tillbaka & fortsätter kolla på filmen jag satt på.
Breakfast at Tiffanys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0