Godermorgon

Dags att ruska liv i kroppen.
Gardagen blev livad!
Efter restaurangbesoket fick jag & Andrew for oss att lite bar-besok var nodvndigt.
Vi hamnade mitt i ingenstans & pa en gammal kareoke-bar.
Vi tog oss en varsin semester-Jaegermeister & skrev upp oss for en sang.
Haha. Jag som vanligtvis aldrig sjunger kareoke.
Jag skrattade hela kvallen & Gay-Dj killen ar nu min nya bastis.

Nu ska jag skutta upp ur sangen. Fixa kaffe & forbereda mig for massage, manikyr & pedikyr.
Fin fin julklapp det.
Ska umgas med Andrews brors fru - Kimberly
Hon ar helt fantastiskt rolig!
Sen ska vi ata mer mat.
Herregud. Det ar verkligen det enda vi gor har.
Ater, ater & ater!

Storlek 46 - Hej - jag kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0