Its been a long time

5 långa år har gått.
5 ÅR!
Kan inte riktigt förstå att det är så länge sen jag såg dig skratta, hörde din röst, kramade dig, var arg på dig, bråkade & tjaffsade med dig, yrade runt pa gatorna mitt i natten & gjorde konstiga saker, diskuterade livet.
Allt.
För när jag tänker efter är det precis som igår.
Min fina storebror. Den som visste allt om mig.
Saknar att ha dig där när jag behöver tömma ut mina tjejiga känslor.
Saknar att bara ha dig nära.

Jag skulle göra allt för att få dig här i livet igen.
Men jag vet att det inte går..
I hjärtat finns du alltid





Glädjer mig samtidigt & är så otroligt tacksam till alla som finns omkring mig & alla jag älskar.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja gumman! 5 år, som igår fast ändå inte. Vill ha dej här nu men är glad att du har Andrew och alla andra overthere som bara älskar dej!!!! Jag jobbar från 11 till kvällen imorgon och på lördag, kan jag ringa dej på lördag natt min tid? Kramar om dej, älskar dej/ mor

2009-12-10 @ 23:58:56
Postat av: Emma

Ja, det är så fruktansvärt frustrerande. Att man inte ens för en enda minut kan få prata litet, kramas. Bara en enda kram.

2009-12-11 @ 13:05:03
Postat av: Fatima

Jag minns när det hände. Jag kände honom inte, men kände till. Så fruktansvärt sorgligt, så onödigt. Jag tänker på dig och din familj, och uppskattar mina egna kära lite extra. Kram

2009-12-11 @ 15:45:50
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Emm

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-11 @ 17:00:06
URL: http://lillaslinkan.wordpress.com
Postat av: Ida B

Pratade med Kanga om detta igår, tiden går så sjukt fort. Skrämmande.

Tänkte extra mycket på dig igår, kan inte va lätt att inte va med familjen en sån dag. Stor bamsekram!

2009-12-11 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0