Jahaja

Då ska vi summera denna intressanta dag.
Jag var som sagt till The Courthouse & skakade hand med min advokat.
Det var jag & massa läskiga kriminella typer. Jag var lite rädd & kände mig lite felplacerad.
Vi pratade om min lilla skolbuss+situation & han förklarade fint några förslag för mig.
Betala en viss summa, gå vidare till rättegång.. bla bla..
Jag fattar ju noll av detta systemet så tokförvirrad & lite skrämd av detta uppblossande fick jag be om råd.
Slutresultatet blev att jag ska tillbaka i slutet på januari & göra samma sak igen.
Det går tydligen att skuta på saker här.
Herre vilket system.
Men. Jag slipper betala böter för stunden.
Det kommer dock att komma i framtiden ändå, så jag vet inte om det är bra eller inte.
För min del är det väl mest att bara dra ut på eländet.

Jaja.
Jag har haft lite julklappstrix & fix här till A & M nu.
Ska strax ut & traska med Frankie & ikväll ska jag jobba.



Just ja. Pratade med skruttisHanna förut i mer än en timme på Skype.
Jag kan knappt vänta tills du står där i Stockholm & tar emot mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte jag heller!!!! Jag tror jag åker dit redan nu och väntar....Älskar dig min vän!!!

2009-12-19 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0