Julkort

Jaaaa jag fick post idag!
Julkort av mormor & morfar.
Tack snälla söta ni!
Kan inte beskriva hur mycket det lyser upp en dag med en hälsning hemifrån.

Imorgon är det redan 7 månader sen jag åkte hit.
Och imorgon ska jag upp i rätten.
Jag ser inte fram emot detta. Inte alls.
Det kommer bara ta en jäklans massa tid & säkert kommer dom tycka att jag minsann ska betala den där äckliga bötern ändå.
Och då har jag slösat bort min lediga tid på att stå där & trampa.
För inte ska det vara enkelt här i USA inte. Nej. Trots att man har en tid utsatt ska man stå i kö & våndas.
Ni fattar att jag inte är så positiv? Haha.
Hade helst betalat & fått detta ur världen.
Meeeeen.
Jag biter i den där fula, sura äpplet, tar 10 djupa andetag & ber till gudarna att det inte kommer ta hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Feebs

Stackas! Lycka till imorgon!

2009-12-18 @ 04:52:42
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Lycka till Gumzan!

Håller tummarna !!



Pappa

2009-12-18 @ 07:58:42
Postat av: Mammi

Du får tänka att han är vid din sida, storebror, och ta honom i handen så kanske det känns lättare. Paketet är ju skickat till Tucson och jag har skrivit till Diane men vet inte om hon fått meddelandet, kan du kolla med Andrew? Tänker på dej och håller alla mina tummar! Kram

2009-12-18 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0