My day

Luciafirandet var mysigt.
Trots att Andrew holl pa att somna & jag & Emma fnittrade oss igenom halva forestallningen.
Inte riktigt ett svenskt traditionellt lussegrejs men ack sa vackert.
Vissa sanger fick jag rysningar i hela kroppen.

Sen kranglade vi oss igenom hemsk trafik & avstangda tunnelbanor till Death & Co.
Dar var det vantetid pa bord sa vi skrev upp oss & kilade till en annan bar undertiden.
Tur som vi hade ringde dom upp oss efter en liten stund & vi slog oss ner i den mysiga underground loungen & bestallde fantastiskt god mat.

Sedan vidare till en annan rock-bar dar vi satt till klockan var halv 3.
Jag var sa trott att jag holl pa & somna sa jag slangde in handduken & traskade hem.
Fick fin fina presenter aven pa kvallen.
Ett halsband med ett fint vanskapsbudord av tjejerna & hudvardsprodukter av Eric & Liz.
Oh vad jag har haft det bra.

Nu ligger Andrew i soffan & sover.
Regnet oser ner.
Jag lagar middag & maste snart aka tillbaka till CT.

Om en vecka ar det antligen semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0