Glappet

Avslutade dagens jobb med en timme Nalle Puh.
Tacksamt eftersom mina ögonlock hängt nere i knävecken hela dagen.
Är hemma nu iallafall.
Sitter natta-klar i sängen med datorn & spanar runt lite.
Letar jeansjackor. Must have. Funderar på att klicka hem en från tradera.
Ska försöka fynda lite mer secondhand.

Annars surar jag lite över att batterisladden till datorn glappar.
Tekniska prylar är allt som oftast bara krångliga. Iallafall mina.
Ska kanske börja sticka på kvällarna istället för att titta på tv. Byta ut internet & blogg mot att skriva dagbok med gåspenna på hemgjort papper. Slänga mobiltelefonen & köpa en brevduva.
Köra lite old-style.
Eller inte.
Nej. Roligare än så blir det inte i mitt liv denna torsdagskväll.
Nu stänger jag fabriken för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0