Bada

Varma, soliga dagar just nu.
Ibland kommer en monster-regn-skur & sen blir det fint igen.
Jag njuter fortfarande av den roliga helgen i Washington med tjejerna & ser fram emot lordag nar vi traffas i NY igen.
Snart ska vi boka resan till Niagarafallen & sen vantar ett besok till Boston.
Det galler att gora sa mycket som mojligt under aret har.
Ha kul & njuta.
Jag & C ska aka till var pool club nar han vaknat.
Dar simmar jag runt med honom & plaskar.
Haftigt att se hur en 2 aring beter sig i vattnet & hur han utvecklas efter varje gang.

Ikvall ska jag promenera med Lotta i parken.
Tur att jag har henne & Sabina sa nara.
+ alla andra tjejer runt om. Ar sa tacksam for det!

Sarskilt just nu nar det ar valdigt tungt i hjartat.
Imorgon fyller storebror 25 ar.
Kanns fruktansvart konstigt & det gar inte en dag utan att jag tanker pa honom.
Fortfarande.
Det ar inte lika jobbigt. Men somliga dagar ar mycket varre an andra.
Minns hur vi firade hans sista fodelsedag. 20 ars dagen, hemma i huset.
Tanker pa alla underbara stunder vi haft. Allt vi gjorde. Allt vi pratade om. Hans kramar. Hans rost & skratt.
Saknar saknar saknar..


Kommentarer
Postat av: sofie

Vi ska ha ett så bra år!!



Det är verkligen inte konstigt att du tänker på honom.

Tjejen om du känner för att prata är det bara att ringa!



Kramar

2009-07-09 @ 01:00:05
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: josefin

jag vet inte riktigt vad jag ska säga. att jag förstår är ju helt fel ord eftersom jag inte varit med om något liknande själv.. däremot hoppas jag du vet att mina tankar varit med dig och din familj väldigt länge. han finns runt dig hela tiden : ) massa kramar

2009-07-09 @ 10:14:05
URL: http://jooosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0