Gravity always wins

Har ingen lust att sitta vid datorn just nu.
Vill bara lasa min bok.
A Million Little Pieces av James Frey.
Otroligt bra!
Sa fort jag har en ledig stund kastar jag upp boken & borjar lasa.
Skont med lite verklighetsflykt.
Ganska mycket som hander just nu.
Trots att det enbart ar roliga saker, sa ar det skont att koppla bort hjarnan ibland.
Bebisen kommer om 2 veckor. Jag aker pa roadtrip till Kanada pa fredag.
Och lite till skoj. Men det skriver jag inte om nu.



Radiohead - Fake Plastic Trees

Kommentarer
Postat av: Fatima

"Och lite till skoj. Men det skriver jag inte om nu.

" Vilken teaser du är. Tell us!

2009-07-29 @ 10:39:25
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0