Happy Birthday!

Idag fyller lilleman 2 stora ar.
Vi har varit ute hela formiddagen & traskat runt i stan, som har nagon speciell marknadshelg nu.
Alla gator ar avstangda fran biltrafik  & det ar massa stand overallt med klader, mat osv.
Och saklart! Brandbilar. Flera stycken.
C har suttit i allihop, pa alla olika stallen man kan sitta i en brandbil. Kant noga pa alla dack.
Haft pa sig brandhjalm. Ringt i brandklockan.
Efter 45minuter gick vi till leksaksaffaren & han fick valja vilken bil han ville ha.
Efter mycket fundering valde han en cementmixer.
Good choise, sa han nojt & borjade leka.
Sa underbart sot!

Nu har vi atit & C ligger i sangen.
Ute i tradgarden finns hoppborgen. Den ser ut som en krokodil & ett par giraffer sticker upp pa sidorna.
Det ar mat overallt. Massa ballonger & presenter.
Om ca 1 1/2 timme kommer alla gaster.
Sa det ar snart dags att ga ner & borja fixa iorning.
Men forst maste jag packa iordning min egen vaska.
Nar jag slutat ikvall ska jag namligen hoppa pa forsta basta tag till NY.
Dar vantar tjejerna & nattklubbarna.

Kommentarer
Postat av: camilla lindberg

=) mys!

hon kommer den 19 sep och stannar till den 26 =)

tankte stanna kvar till sondagen sjalv.. ska florta in mig hos emma kanske hehe <3

2009-07-18 @ 19:58:42
URL: http://guccicamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0