Lyckligast?

Om jag var lycklig igar. Ar det inget mot vad jag ar idag.
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vagen.
Vill skrika & hoppa. Skratta & grata.
Whats the big news? Undrar ni sakert. Ska du traffa Madonna eller vunnit pa Lotto.
Nej nej nej. Battre upp.
Mina gullungar har bokat flyg hit!
Kan inte forsta att jag har ett datum nar jag kommer fa krama min lillasyster.
For gudarna ska veta att jag saknar henne sa det svider.
Och Viktoria. Nej. Jag kan inte ens tanka pa det. 
Jag kommer ju inte orka med sa mycket gladje pa en gang.
Tur att Alex ar med. Han kommer fa bara mig ut darifran. Kommer vara som en liten gratande sill.
Men glad saklart. For glad antagligen.

Ja. 9 oktober. Jag har nedrakning.
Inte ens 3 manader kvar..



Spana in den poserande gubben i bakgrunden.
Work it!

Kommentarer
Postat av: lotta

åhåhåhhhhh va kul! Vi hittar på mycket saker så går det fortfort foooort! :)

2009-07-14 @ 04:48:32
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: 9 oktober!

SNART KOMMER VI! Och jag saknar dig också, min fillidillie :D

2009-07-14 @ 10:52:12
Postat av: Mor

Vi har oxå bokat, idag! Den 18 sept kommer pappsen och jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hörde du!!! Vi har bokat!!!! Det är sant!!!!! Kram mamma

2009-07-14 @ 14:25:46
Postat av: Pappsen

Åsså, har mammsen och jag bokat nu också !!!!!

New York New York, Here we come

KRAM KRAM KRAM !! gumman

2009-07-14 @ 14:44:36
Postat av: Feben

Vad kul att du ska få besök av familjen :) Har bara två dagar kvar & jobba sen drar jag till Hoboken på Fredag! Det går sjukt fort ;) Helgen blir party igen antar jag haha! Bjuden på b-day party & har en date :P Får se om nått blir av :P Men vi måste ju göra nått som vanligt? Tror du det blir Pink Elephant denna helg? PuZz & KrAm!!

2009-07-15 @ 02:02:06
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0