Raindrops Keep Falling on My Head

Ja det regnar lite har idag.
Ganska skont med ett avbrott i sommarvarmen.
Jag & C slangde pa oss regnkladerna & akte till parken.
Blev genomblota! Men det var skoj anda.
Det ar ju bara vatten.
Sen var det dags for Swim Class.
Vi ar ett riktigt bra team jag & C. Han ar sa rolig.
Jag skrattar verkligen med honom. Min lilla bastis.
Och snart kommer det en ny liten krabat till jorden.
A har bara 3 veckor kvar & magen ar superstor.
Undrar hur den lilla manniskan kommer vara. Om det blir en pojke eller flicka.
Nagot jag vet ar att det kommer bli valdigt roligt.
Ser mycket fram emot det.

Nu ska jag aka till gymmet & trana lite.
Tar med mig pluggmaterial till amerikanskt korkort.
Yes. Pa torsdag ska jag skriva & kora upp.
Hoppas hoppas att jag klarar det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söta gumman! o du som va orolig för att åka.n

kram tant Nettan

2009-07-21 @ 20:44:13
Postat av: AnnaMalin

Jag håller tummarna för dig tjejen!! :-)



Tack för dina söta ord - nu är jag tillbaka med nya krafter ;-) KRAAAM!

2009-07-21 @ 22:38:43
URL: http://annamalin.blogg.se/
Postat av: Emma

Härlig bild! :D Lycka till med körkortet det går nog bra.

2009-07-21 @ 23:19:47
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: lotta

hahahhaha världens bästa bild ever. Du kommer va grym på torsdag!

2009-07-22 @ 04:05:44
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: Mor

Sitter och tänker på det du sa om julen, inget kul, ser fram emot september!!!!! Kram mor

2009-07-22 @ 07:51:58
Postat av: idodab

Det kommer gå bra. Är det nån som kan plugga är det du. ;)

2009-07-22 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0