DC - here I come

Sitter med morgonkaffe & frukost. Har varit uppe & smugit runt sen klockan 6.
Kan inte bestamma mig vad jag ska packa.
Forsoke intala mig sjalv att 2 dagar behover man inte sa mycket packning for.
Men det gar inte sa bra.
Sa har star jag.
Allt i garderoben vs handbagage-max-vikt & storlek.

Bast jag snabbar pa.
Partyklanningar, klackarna & jeansshorts.. Bikini for relaxen pa hotellet.
Jag far kopa nagot om jag glommer. Ska inte direkt ut pa landet.

Lite jobb vantar nu & sen ska jag kora mot flygplatsen.
Om nagra timmar ar jag i Washington DC.
Tjohoo

Hors pa sondag.
Adios


Kommentarer
Postat av: lotta

åh, det kommer blir så tråkigt här utan dig och er. Men jag hoppas ni får såå galet kul! :D Hör av dig, jag vill veta vad som händer. vi sees snaart! Kram kram

2009-07-03 @ 14:11:44
URL: http://lottaandersson.devote.se
Postat av: Mor

Du underbara dotter!!!! Ha det sååå kul och hälsa Obama! Längar efter dej, kram mamma

2009-07-03 @ 18:43:44
Postat av: Emma

Hej Jenny! Ha det så jättebra i DC i helgen =) snart ses vi ju igen! haha

2009-07-03 @ 19:40:23
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0