Canada

Da var det redan fredag & jag ska strax borja jobba.
Sista arbetspasset for veckan. Music Class star pa schemat. Mest troligt blir det en promenad i parken innan.
Haller pa att sistaminutenpacka. Sistaminutenbokar hotell.
Ah vad skoj skoj skoj jag ska ha i helgen.
Just ja!
Igar kvall kom 2 svenska damer hit & med dom kom min svenska leverans. Tunnbrodet & makrillen.
Och nagra tidningar. Jag blev superglad!
Ah vad gott!
Och C har fatt svenska bocker som vi kan lasa.
Min favorit Den Silvriga Barnkammarboken fick han.
Vi sjunger mest hela dagarna & nu kommer det bli varre.
Love it!

Nej. Nu ska jag val slanga ner sist partyklanningen. Fixa haret & badda sangen.
Sen ar jag klar.
Vid lunch star tjejerna pa min garageuppfart med bilen.
Roadtripa lite i USA ska inte bli tokigt alls det.
Hors pa sondag! Eller mandag.
Beror pa hur sliten jag ar.

Och till min alskade pappa: Jag lovar att vara forsiktig!

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja, det var emma. sorgligt.

hoppas du mår bäst!

kram

2009-08-01 @ 14:26:09
URL: http://jooosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0