Looking back

Igar kvall skruvade jag IKEA mobel.
En stegpall som heter BEKVAM.
Kan tanka mig att det ska ga pa hogst 20 minuter att snickra ihop.
For mig tog det en timme!
Varfor foddes jag med tummen mitt i handen?
Well. Man kan inte vara begavad rakt igenom.

Bestamde mig faktiskt aven for att oppna boken min syster gav till mig innan jag lamnade Sverige. 
Hittills har jag inte rort den. Jag har inte kunnat.
Den ar full med bilder, minnen & halsningar fran min familj.
Lag & tittade pa den i sakert 30 minuter innan jag borjade bladdra.
Redan efter forsta sidan grat jag floder.
Jag saknar sa fruktansvart!
Det finns absolut ingen hemlangtan i mig. Jag alskar att bo & jobba har.
Men ah vad jag vill ha en bamsekram fran alla i min familj.
Langtar langtar tills alla kommer!

Har spenderat formiddagen i parken med C.
Och nu sover han. Sa jag ska ut & springa. Rensa tankarna.
Jobbar ikvall igen.
Hoppas jag hinner med en kvallspromenad med Lotta.
Umgas lite & prata.
Langtar till lordag nar jag far traffa tjejerna igen.
Slutar sent men jag aker in till NY iallafall.
Maste passa pa att gora sa mycket som mojligt nu.
Leva livet.



Old pics pa mina fantastiska syskon, mor & far



Underbara Jonas. Dromde om dig inatt. Hoppas du har det bra i himlen.


Kommentarer
Postat av: Mor

Åh, Vad söta ni är och vad "snygga" vi vuxna är. Kram kram, mamma

2009-07-22 @ 20:12:30
Postat av: lotta

HAHA, klart det är GerDiIIizzZZZzZHhh som är skiten! BAJZ.

2009-07-23 @ 16:01:56
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0