Vattenmelon

Pratade med pappsen pa Skype igar. Lange.
Ah vad harligt det ar!
Fick den glada nyheten att aven han & mamma bokat resa hit nu.
Happy as can be!
Och solen skiner ute. Jag mar bra. Sitter med kaffekopp & massa melon. Vattenmelon-dille just nu.

Imorgon ska jag till IKEA med A & C.
Ska bli sa roligt!
Forhoppningsvis finns det nagot som faller mig i smaken & foljer med hem.
Bade i matvag, godisvag & lite saker till rummet.

Maste maste maste kopa mig en digitalkamera snart ocksa!
Men jag forstar verkligen ingenting av alla knappar, funktioner & finesser.
Sa jag orkar inte sta dar i en butik & vela.
Men jag ska t tjuren vid hornen. Snart.
Kanske till helgen. Pa sondag. I New York.
Kanske!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Prata med Fredrik om kamera !

Han är den som har bäst koll på marknaden och vad du vill ha. Inte en för komplex men den ska ta bra bilder och vara enkel.

Inte en system kamera (SLR). Den tar absolut bäst bilder men kräver också jätte mycket av användaren och är inte heller enkel att ta med sig (klumpig)

Pappa

2009-07-16 @ 08:41:40
Postat av: Fredrik

Lite tipps om du ska köpa en kamera! Haka inte upp dig på Mpixel, så länge det är 7+ så är det lugnt. Nikon och Canon är två av dom största märkena, köper du nån av dom så kmr du garanterat bli nöjd :)

2009-07-16 @ 10:13:48
Postat av: Jenny

Tack Pappa & Lillebror :)

2009-07-16 @ 13:58:27
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0