Godmorgon!

Fredag idag. Wihoo.
C & jag ska ata frukost snart & sen aka ivag till ett inomhuslekland.
Dom har massa klatterstallningar & vattenlek.
Jag vill ocksa springa runt & klattra!
Alla foraldrar sitter & laser bok, pratar i mobilen osv.
Sjalv springer jag runt som en tok & plaskar pa varre an barnen.
Dom kollar konstigt pa mig ibland men det struntar jag i.
Barnasinnet ar kvar. Gillert!


Nar jag slutat aker jag direkt in till New York.
Ska strosa runt sjalv & shoppa lite. Ta en fika & kanske ga pa nagot museum.
Skont att vara sjalv lite. Gora saker i mitt eget tempo.
Men jag vill inte vara ensam lange & det behover jag inte vara heller.
Sen kommer Lotta & Feben in. Kanske Sofie.
Da blir det andra bullar!

Ah vad gott det skulle vara med en kanelbulle!
Nagon som vill skicka en pa posten?


Kommentarer
Postat av: sofie

ny bakade kanelbullar med mjölk. Kan inte bli bättre.

2009-06-13 @ 01:09:50
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Halloj Gumman,



Det är snarare så att det är du som ska titta konstigt på föräldrarna ! Lyckans C som fått den bästaste tjejen !!

Vi älskar dig

Kramar i massor

Pappa

2009-06-13 @ 07:23:59
Postat av: PappsiLappsi

Glömde !!!!!!!!!!!!

Din bror har ätit på SubWay innehållande

... håll i dig !



TOMAT och SALLADSBLAD



Lite blir stor :-))

Pappa

2009-06-13 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0