Gronsakschock

Hejsvejs grus & gnejs.

Central Park vantar pa mitt besok sa jag kluddrar bara ner nagot snabbt har.


Fick veta av kara pappa att lillebror atit sallad OCH tomat pa en smorgas!
For er som inte kanner min kara lillebror, later det kanske inte sa underligt.
Men, I can tell you: Det ar en sensation!
Att jag inte var hemma & bevittnade svider faktiskt lite.
Tydligen var jag sapass chockad att jag behova bearbeta det i somnen.
Dromde om levande tomater & sallader som hade festligheter. Kanns inte normalt.
Men. Jag ar ju inte normal heller.
Fredrik! Om du far for dig att testa fler saker, beratta bara en at gangen. Det blir tydligen for mycket for mig med tva gronsaker samtidigt.

Forovrigt ar jag valdigt sugen pa att ha A, A & O med prickar over!
Funderar pa att kopa en svensk mac.
Skulle sitta fint.


Tack fina pappa for alla dina kommentarer.
Jag laser dom alltid med ett leende & blir sa glad.
Alskar dig massor.


Dar kom ett sant dar hemskt jobbigt ogonblick da jag vill ha ett a med tva prickar over.

Suck.
Vilka problem jag har.


Nu ska jag ivag & mysa med tjejerna.



Salta pinnar kanns mer bekvamt i lillebrors mun. Kanske far en gurk-bild skickad snart!?
Liten blir stor..
Scary.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tacos idag, så det blir nog fler grönsaker ^^



Btw, köp inte en Mac, ajjabajja. PC är mer dator för pengarna och man har större frihet i vad man vill använda den till!



// lillebror

2009-06-14 @ 15:51:06
Postat av: Pappsen

Hej Gumman

Nu blev det Tacos med majs för Freddan!

Bara en grönsak (eller gulsak :-) ) så du kan sova gott !

Mercan är OK, gudars va bra jag är ;-O

Solen har varit framme hela dagen tills på eftermiddagen, då molnen drog in.

Ha det gôtt gumman

Pappa

PS! kan du inte visa en bild på C, när ni är i full aktion på lekplats eller något sådant !? Skulle vara kul att se, tycker jag.

2009-06-14 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0