Ibland hander det lite tokiga saker

Jag var pa gymmet. Skulle kora lite kombinations - konditions -traning.
10 minuter pa en konditionsmaskin - 5 minuter rodd.
Varva ganska snabbt.
Full fokus pa mig sjalv. Poppade musik (TACK FRIDA!)
Ser inte tanten som precis ska ga pa samma maskin som jag.
Snubblar pa hennes ben & halvspringer flera meter innan jag ligger pa mage. Och i farten river jag ner en bok som personen bredvid laser.
Ber supermycket om ursakt & blir glatt ursaktad.
Vi skrattade lite & tyckte bara det var tokigt.

Nasta maskinbytesomgang ska jag ta papper & torka av den nyss anvanda.
Da drog jag sa hart i pappret att min arm flog bak & slog till farbrorn bakom & pappersmaskinen gick sonder.
Ber supermycket om ursakt & blir glatt ursaktad denna gangen med.

Kanner att jag ska gora allt lite mer kontrollerat sista bytet.
Tanker pa hur klumpig jag ar i 10 minuter. Blir nervos av tanken att forflytta mig igen.

Sista bytet.
Jag gar rakt in i den stora betongstolpen som ar mitt i gangen.

Jag ger upp. Gar ut & aker hem.

Kommentarer
Postat av: sofie

hehe känns skönt att det är någon mer än jag som är klumpig:)

2009-06-18 @ 04:51:36
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Gräslök

HAHAHAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-06-18 @ 09:17:43
Postat av: Fredrik

Skicka in det där till någon filmskapare i hollywood så är du miljonär snart :D

2009-06-18 @ 11:24:47
Postat av: camilla lindberg

vad hade du i tankarna? ;) haha sott!

2009-06-18 @ 15:21:10
URL: http://guccicamz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahaha, ja ett gott gapskratt var vad jag brast ut i när jag läste detta, såg allt framför mej! Högröd i fejset, var du säkert också! Tack!

Mamma

2009-06-18 @ 18:24:41
Postat av: Pappsen

Ser Robert Gustavsson framför mig i en sketch !

;-))

Keep on laughing

2009-06-18 @ 21:13:22
Postat av: Bina

jag såg det som en liten kortfilm i mitt huvud, hur klupmig får man vara liksom

men gud va roligt, du är så söt!

,p

2009-06-22 @ 05:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0