The right way

Man brukar saga att vagen till mannens hjarta gar via magen.
Jag forstar!
Vagen till mitt hjarta gar via magen.
Blev vjuden pa en fantastico dinner igar kvall.
Paprika-kokt ris, fisk, kronartskocka & kapris sas.
A ar en mycket duktig kock!
Smaskikare an restaurang mat.
Somnade tidigt. Matt & glad.

Vaknade utvilad nar vackarklockan nyss ringde.
Ska strax tassa ner & borja fixa frukost till mig & C.
Han ligger redan vaken & sprallar i sangen ser jag pa baby watchern.
Sen styr vi formodligen nosen mot parken, om solen kikar fram.
Promenerar lite i skogen & har det bra.

Hoppas verkligen att nacken slutar gora sa forbannat ont snart.
Da skulle allt vara toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0