Torsdag

Det har inte regnat pa hela dagen!
Kors i taket.
Jag studsade upp tidigt i morse & borjade med morgonbestyren for mig & C.
Manga har fragat hur mina dagar ser ut och en vanlig formiddag ser ut sahar:

Borjar jobba klockan 7. Ofta ar C vaken.
Plockar upp honom ur sangen & fixar klader for dagen. Kammar haret. Borstar tanderna.
Gor lite potty training. Sa kul! Han ar superduktig!
Gar ner & ater frukost tillsammans.
Frukt & pannkakor. Flingor. Agg. Yoghurt.
Sedan aker vi ofta ut & hittar pa nagot.  Parken ar favoriten. Finns flertal fanastiskt fina parker & lekplatser.
Ar det daligt vader kan vi vara nere i lekrummet, aka till Nature Centre eller ett inomhuslekland.
Det finns aven museum runtomkring som vi kommer besoka framover.
Vi tar ett snack vid 10. Som ofta ar frukt eller kex.
Vid halv 12 fixar jag lunch & sen ar det nap time vid 13.

Jag alskar verkligen detta jobbet!


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja det vet vi att du gör, älskar att jobba med barn! Hör av dej om tid för Skype, jag ska ut fredag kväll men pappsi är hemma. Kraaaammmm, mamma.

2009-06-25 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0