Oj vilket kalas

Solen kikade fram tidigt pa formiddagen & det var toppen vader!
Tog tidigt tag in till NY, dar allt skoj vantade.

Min klanning gick saklart sonder nar jag stod & bytte om pa Starbucks toalett.
Stressad sm jag var, orkade jag inte byta tillbaka, utan traskade ut med trasig klanning.
 Kopte jordgubbar, vindruvor, chips.
Lyckades krangla mig ner till Battery Park.
Dar hittade jag sota Mimmi, Sabina & 1000-tals andra manniskor med sommarklanningar, kransar, pa sina picknickfiltar.
Mysfaktorn var total.
Midsommarstangen restes, det spelades dragspel & vi dansade sma grodorna med frihetsgudinnan i bakgrunden.
Sofie & Feben kom med nal & trad, sa min klanning kunde lagas.
Tack tack tack igen! Ni raddade min kvall!

Efter all dans visslade vi till oss en taxi & akte till Soho.
Dar vantade kottbullar, sill, nubbe & trevliga manniskor.
Satt ute pa takterassen, snappsade & skrattade.
Akte in till Ballroom vid Union Square.
Tappade bort varandra. Dansade. Hittade varandra.
Somnade vid halv 6 & vaknade igen vid halv 9.

Trott. Men glad.
Bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som ni hade en toppen kväll! Önskar jag hade varit med =)hoppas du får sova ut inatt istället.

2009-06-21 @ 06:24:44
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: josefin

HAHA :)

Ja, jag mår bara fint.

När jag läser din blogg får jag sån frustrerande känsla i kroppen.. du vet den här; "jag vill också" känslan. : )

kramis

2009-06-21 @ 16:55:48
URL: http://jooosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0