Car Wash


Ligger & funderar pa hur stort drama det kommer vara over M. Jacksons bortgang har.
Galet kan jag gissa..
Well.

Suttit i parken med Lotta & Sabina anda tills solen forsvann bakom traden.
Massa picknick-mys med kaffe & godsaker.
Klurat lite pa vara helgplaner.
Imorgon ar det redan fredag. Vad fort tiden gar!

Besokte en Car Wash idag.
Och det ar inte som att tvatta bilen hemma.
Har finns det varldens langsta meny over vilken sorts tvatt man vill ha & det var minst 15 killar som stod och putsade.
Snabbt som busen gick det. Kostar inte mycket. Bilen ar skinande ren & jag helnojd.

Har manga ganger bivit forvanad over hur lite man behover gora sjalv & att det alltid finns nagon som ar villig att gora det du inte vill, at dig har.
Staderskor. Tradgardsarbetare. Hemma-kock/kokerska. Folk packar dina matkassar. Parkerar bilen.
Listan kan goras lang.
American lifestyle.
Gillar't.



Kommentarer
Postat av: lotta

men oj, vilken fin bild! Vem har tagit den? ;)

2009-06-26 @ 04:26:23
URL: http://lottaandersson.devote.se
Postat av: Mor

MEN du får INTE tycka om det så mycket så att du stannar, det är jag mest rädd för, får se till att vinna miljoner så att vi kan skaffa detsamma här i Karlstad kanske.

Det kanske märks mer hos er om M.J:s bortgång?

Kram

Mamma

2009-06-26 @ 08:11:59
Postat av: Ellan

Gött att ha någon som alltid kan fixa grejer åt en, men det är inte för inte amerikanare är sådana fetisar... Men du sköna böna är vacker som en sommardag - underbar bild!

2009-06-26 @ 20:12:13
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: PappsiLappsi

Fan fan fan

Vad jag saknar dig gumman !

Blir alldeles tårögd när nya bilder dyker upp!

Juli, augusti sedan är det SEPTEMBER och vi kommer på besök. Snart Snart Snart

Så stolt att det funkar så bra med allt för dig.



KRAMAR i MASSSSSOR !!!!!!!!!!!!

Pappa

2009-06-26 @ 22:58:15
Postat av: Jenny

Mamma - Jag lovar. Det MARKS! Sa hypat!



Ellan - Tack :D Men, kanske inte ser ut sahar sa lange till. Jag blir kanske en fetis :D Haha.



Pappa - Alskade pappa. Jag saknar dig super super mycket ocksa! Sittr & tittar pa lite kort har som jag la over pa usb minnet. Langtar tills ni kommer!! Kan vi prata pa Skype runt 3-4 er tid imorgon?

Massa kramar till dig med!!

2009-06-27 @ 03:24:49
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men vackra lilla skrutt va fin du är!!! Vacker som en sommardag i juli!!! Saknar dig så det gör ont skruttan! Bamsekramar från banäna!

2009-07-01 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0