Värk

Dag ett avklarad på mässan.
Roligt med en massa människor & barn som hoppat längdhopp hos oss på SATS.
Mina fötter värker dock & min mage är helt förvriden efter säkert 1 kg skumgodis.
Tänderna lär falla ur vilken sekund som helst.
Ska försöka undvika att äta imorgon. Det kommer inte gå. I know it. Men försöka duger?

Ja. Annars då fröken Lönnstam? Händer något skoj?
Ptjaa. Pratade precis med Amy, min kommande "familjs" mamma.
Känns riktigt bra.
Trots att allt börjar kännas mer tungt med att lämna allt & alla.

Nej. Jag är för trött för skriverier märker jag.
Dags att börja dra i skafferilådorna.
Kanske sätta på en film?
Imorgon är det Eart Hour-mys.
Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0