BINGO!

Känner mig otroligt duktig nu.
Jag hämtade ner väskan från vinden!
Brottades med köksstolar, en lampa med världens längsta, mest intrasslade sladd & 1000 flyttkartonger som rasade runt.
Men nu står den här på golvet. Den bara gapar ångest. Jag får inte plats.
Jag vill ha med mig alla kläder. Rubbet. Inte lämna kvar en endaste liten grej.
Slutade med att jag bara stirrade på väskan i 10 minuter.
Bestämde mig för att ta en paus i packandet & åt lunch på Koriander med Stephanie.
Sa upp mitt mobilabonnemang & rastade vovven.
Nu är det snabb-dusch som gäller för om en liten stund är det dags att styra näsan mot Råtorp.
Där ska jag mysa till det med Vendela & Meija en sväng.
Sen är det äntligen dags för årets första (och enda) Bil-Bingo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0