Kaffe & Banan

Hur har jag kunnat glömma bort att informera om min storvinst igår!?
Spänningen var olidlig & jag satt med endast Gustav 47 kvar.
Och plötsligt. Som en skänk från ovan ropar den läskiga bingo-tanten ut just 47 & det blev ett himla liv i bilen.
Tutan gick varm, bilen gungade.
600 spänn. Tackar.
Delat på 4 då visserligen. Men. Jag vann!
Sen drog Bassan in 250:- till. Heja oss!

Pengarna gick till kaffe, banan & aftonbladet på pressbyrån, samt lunch på MaChé.
Tackade nyss av dom trevliga hagförs-pöjkera för sällskapet hela dagen och vandrade hemåt för att ladda om inför kvällens bravader.
Vin & babbel hemma hos Sandra med Ida & Viktoria.
High quality på min fredag vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: josefin

men USCH!!! det lät lite för bra för att vara sant. vad roligt. avis jag blev nu! var i USA ska du vara då? jag bor för tillfället i Gbg med killen, letar eget just nu, men det är trögt.... : S kanske blir Karlstad i slutändan ändå, vi får se : P kramis.. adda mig på msn om du vill. josefin[email protected]

2009-05-15 @ 16:18:30
URL: http://jooosefin.blogg.se/
Postat av: Martin

Hejsan kusin.



Hoppas du går ett kanon år i USA.



Mvh Martin och Lucas

2009-05-15 @ 16:48:47
URL: http://lonnstam.blogspot.com
Postat av: anette hallberg

hej gumman!du fortsätter väl att skriva från USA? Kram Kram Kram

2009-05-16 @ 12:25:43
Postat av: Jenny

Martin & Lucas - Tack! Hoppas ni kommer ha ett kanon-år här hemma! :) Kram



Nettan - Självklart kommer jag skriva! Kommer & kramar dig imorgon! :)

2009-05-16 @ 13:13:30
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0