Kulturchock

Aldrig har jag nog skrattat så mycket som igår kväll.
Cykelkorgen var fullpackad med mat & vin.
Ett härligt gäng stod & väntade på torget för att trampa till Emmas hus, där grillen väntade.
Vägen var dock längre än vad vi trott, så det tog en hisklig tid att komma fram på min tröga hoj.
Men det gick (med en vätskepaus) & vi hade en otroligt mysig kväll.
Vägen tillbaka till stan var höjdpunkten på kvällen då jag & Åsa blev helt vilsna på landsvägen i mörkret.
Och när hennes cykelkorg hoppade ner i diket & hon efter, skrattade jag så jag grät.
Att jag inte kissade på mig!
Nästan 2 timmar senare fortsatte kvällen med bugg på månen & sen korvmeny.

Idag blev jag bjuden på våffelfrukost.
Besökt museét & kollat fotoutställning. Kände mig riktigt kulturell!
Druckit kaffe.
Tränat & ätit lite till.
Ikväll är det glass & film på menyn.
Älskade älskade glass!

Kommentarer
Postat av: Ellan

Hihi. Glass:D! Tack för igår. Jag tror faktiskt det kom lite kiss i brallan. Så mycket och så gott fick jag skratta. Fy fasen va härliga och underbara ni är!

2009-05-11 @ 00:26:49
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0