Det snurrar i min skalle

Fredag idag.
Hemma i Sverie ar det redan lordag & manga trillar sakert hem fran sin utekvall just nu.
Har har vi har precis atit sushi & jag ska strax hoppa i sang, trots att klockan bara ar 9.
Jag ar sa trott.
Dagen har gatt i ett & eftersom allt ar helt nytt, ar jag helt slut i hjarnan.
Vi har handlat mat, gatt till hundparken, lekparken, poolhouse, gymmet.
Det ar sa vackert har! Kommer stortrivas!
Aven vadret ar kanon. Traskar runt i kjol & linne.

Tog en loptur nere i gymmet har i huset forut ocksa.
Ska bli harligt att komma igang med traningen igen.
Hoppas jag snart ar sapass bekan med omradet att jag kan ge mig ut pa langa turer i det grona.
Well.
Vi ska upp & hamta min bil imorgon pa Long Island.
Sa jag ska forsoka sova ut ordentligt nu.



By the way. It's Fleet Week in NYC


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hmmm, vad sa alla här hemma om att du kommer att hitta en "neger" och bli kär i?! Kan det vara han?/Mor

2009-05-23 @ 07:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0