Att visa tacksamhet

Mycket god mat igar.
MYCKET.
Tummen upp for Thanksgiving!
Vaknade piggelin imorse & tog en morgonpromenad.
Jag SAKNAR verkligen morgonpromenader.
Det ar det basta som finns.
Jag som var van att traska runt karringrundan i ur & skur, har inte gatt mer an 5 st sen jag kom hit.
Ar inte lika enkelt har som hemma.
Hur som haver. Alla berattade valdigt fint igar runt bordet, vad dom a tacksamma for.
Sa vackert! Jag grinade saklart.
Finns sa mycket jag ar tacksam for.
Familjen, vannerna, detta livet, karlek.
Det borde vara Thanksgiving fler dagar om aret, varlden runt.
Idag skiner solen.
Ska forsoka fa liiite farg pa kroppen. Ar blekare an nar jag kom hit.
Haha.
Och i eftermiddag ska jag & A ta 10 djupa andetag & dra med oss barnen till ett stoort inomhus-mall.
Det ar dunder&brak-rea tydligen.
Rapport & kort kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0