Devo

Ah vilken bra dag jag hade igar!
Svenska julbasaren var mysig med massa hantverk, nybakade pepparkakor, lussebullar & julmusik.
Dock superdyrt! Men det rackte med att strosa runt & andas lite svensk jul. Lovely!

Shoppade loss ocksa trots att jag lovat mig sjalv att vanta till efter resan.
Hittade precis allt jag ville ha!
Pumps, vaska, klanning, tjocktroja, vantar, mossa.
Och massa mer saklart men jag hangde tillbaka!
Bra Jenny!

Sen var det dags for DEVO pa Irving Plaza.
Herrejisses vilken freak show ! Men roligt hade jag.

Och i slutet pa kvallen lyckades jag haffa den nya Ben&Jerrys glassen.
Ginger Snap far 5 toasters a 5!
Kanon god!











Kommentarer
Postat av: Ellan

Jag blir sååååå avundsjuk!



När du kommer hem ska vi starta en glasseria med bara Ben & Jerrys. Självklart ska glasserian heta Ben & Jennys:)



Kram!

2009-11-21 @ 23:18:19
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh va fin min tös är! Och förresten, va fin du blev i håret efter klippningen!!! =) Stor puss!

2009-11-22 @ 13:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0