Reflektion

Lite reflektioner över vad som hänt med mig & i mitt liv på 6 ynka månader.

Jag har:
Använt upp 2 stora tandkrämstuber.
Sett frihetsgudinnan minst 10 gånger.
Hittat kärlek jag inte trodde fanns
- Till mina två underbara prinsar som jag älskar så otroligt & blir tok-glad av varje dag
- Till Andrew. Kan inte med ord beskriva mina känslor. Fantastiskt är det.
Lärt mig att reflektera över mina känslor mer innan jag låter hela världen få veta dom
Tagit amerikanskt körkort
Fått mitt livs första böter (väntar fortfarande på rättegång..)
Ätit alla sorters Ben&Jerry
Saknat mina vänner & min familj så hjärtat nästan gått i bitar
Lärt mig prata mycket bättre engelska
Sett Niagarafallen & varit i Washington DC
Sett Metallica, Kiss & Buckcherry
Firat Halloween på äkta amerikanskt vis

Kommentarer
Postat av: Mammi

OCH fått besök från Sverige, 2 ggr!!!!

2009-11-18 @ 22:21:59
Postat av: Ellan

Love:D!

2009-11-19 @ 11:53:43
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: Åsa Klint

Hej gummsan,det låter som om du fitin over there. Och tänk att kärleken dyker upp när man minst anar det, detta är du värd:) Här är allt bra, jobbar och säljer underbart vackra kläder till trevliga kunder. Barnen växer och jag har precis insett att

jag är ju görgammal, vendela fyller 18 nästa år och planerar för fullt vad hon ska göra efter gymnasiet(usch va tomt det ska bli) Det är dags för mig att lyfta blicken och se om det finns någon snygg man att kolla film med, känner mig redo nu. Kram på dig från oss

2009-11-20 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0