Suck & pust

Jag har morgonen ledigt & planerade att ta en springtur pa morgonkvisten & sen ligga ute i solen & steka lite.
Nehejdu Jenny.
In your dreams!
Skuttade upp & svirade om till svett-outfit.
Kollade vadret. Det kom ner lite duggregn.
Perfa tankte jag!
Ut & borjade springa.
Efter 1 km borjar det regna sa mycket sa jag inte kunde se framfor mig.
Tankte: Asch, det ar inte sa farligt. Det slutar nog snart.
Det slutade inte.
Eller jo. 200 meter fran huset.
Jag var dyngsur!
Totalt genomblot!

Och nu ar det thunderstorms AllanBallan.
Ingen sol & inget stek har inte.






Kommentarer
Postat av: sabina

hehehe

nej nu ska jag inte vara sån, här regnar det faktiskt också, hoppas att solen tittar fram imorgon istället då..fuskigt att du kommer vara halvbrun när du kommer tillbaka (känn pressen)

ha en fortsatt bra vecka vi får ringas när vi har lite tid över.

massa med kramar /Bina

2009-11-25 @ 21:22:06
Postat av: Therese

Fast idag var ditt väder kanske inte så mycket att vara avundsjuk på ;)

Kram

2009-11-25 @ 23:16:00
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0