Fagel, fisk eller mittemellan?

Jaa men visst.
Nu ar den tillbaka.
Kameran altsa.
Jag ar tamejfan hopplos.
Den var under sangen.
Langst in!
Hur kom den dit!?

Jag struntar val i det egentligen.. Huvudsaken ar att den ar tillbaka & jag slipper ringa flygbolaget & sitta i en evighets-telefon-ko (med tva prickar over o:et).
For inte sitter jag i en ko & vantar.
Haha.
Maste skriva mer med svensk tangentbord.

Nu ar jag glad igen iallafall.
Strax ska vi ivag till nagot hotell & halsa pa C & L:s morfar.
Sitta vid polen, ata lunch & kanske ta ett dopp.

BILDER KOMMER! :)

(Om jag inte tappar kameran i polen da forstass)

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att kameran kom till reda :)

2009-11-23 @ 18:21:35
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0