Fredagsmys pa tisdag?

Nu gor mina sma tossningar lite ont.
Men jag ar valdans glad.
Ett varv runt Central Park + lite till eftersom det bara ar en mil runt & jag ville upptacka allt som fanns inuti ocksa.
Haha.
Det var vackert & jag var glad som en.. Ja.. Som en glad Jenny?
Vad sager man? Glad som en..?
Hur som hellst. Tillbaka nu i lagenheten. Ny-duschad & haller pa att laga middag.
Jamenvisst serrni.
Riktig husfru varning pa mig.
Ska forsoka slanga ihop lite av den svenska svensson-fredags-mys-maten.
Vet inte hur det blir, men det luktar fruktansvart gott!

Kommentarer
Postat av: bella

Rudolf är min idol, helt klart haha..

Fan nu blir jag nyfiken, antar att du inte vill skriva om det här så skicka på fejsboken om du vill avslöja något ? :) Jag har det bra här, San Francisco är som sagt helt underbart, men längtar hem efter alla vänner, älskar att resa och kommer fortsätta med det ett tag framöver! :) PUSS

2009-11-11 @ 06:40:38
URL: http://issie.blog.com
Postat av: Mamsen

Glad som en lärka säger vi i Sverige!!! Hoppas maten smakade. Det var sååå skönt att få prata med dej igår, får se hur det blir i eftermiddag, nu ska jag jobba! Kraaammmm

2009-11-11 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0