Loovely day!

Solen stralade & vackte mig tiidigt.
Pigg & glad av att antligen vakna bredvid min karlek.
Gick till mataffaren & kopte frukost & diverse andra skojigheter.
Det spelades julmusik. Utanfor salde dom julgranar.
Julpynt overallt.
Lycka!

Kom tillbaka & blev overraskad av att Andrew var uppe & pigg.
Vi at frukost. Laddade ner Super Mario Brothers 3. Bestamde oss for att aka till IKEA.
Tog en bat-taxi i det fina vadret.
Shoppade loss i nagon timme.
Mat, julgodis & en matta, stekpanna & ljus. Lite forvaring & galgar till mina klader.
Sag ut som tva packasnor nar vi kranglade oss tillbaka med allt.
Val hemma var vi hungrigare an hungrigast & stack direkt ut igen for att ata mat pa en Kubansk restaurang.

Och sen borjade- Projekt stadning.
Herrejisses vad vi har stadat & dammat & flyttat runt pa saker.
Kastat & rensat.
Lagenheten ar nu skinande ren & det finns lite mer Jenny har nu.
Tralallaaa

Nu har jag precis bakat kakor & fargat haret pa mannen.
Soffa - Film - Sova
















Kommentarer
Postat av: Mammi

ÅHHH, varför är det inte närmare mellan oss!? Jag vill oxå åka till Ikea med er, käka med er, titta på julpynt mm. Ni är för söta tillsammans. Love you!

2009-11-30 @ 11:41:36
Postat av: partyäl

HAHAHAHA andrew!!! saknar er! saknar new york!!!

2009-12-07 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0