Måndag

Mitt rum är ny-städat.
Lite om-organisering & rensning.
Jag har börjat packa för Florida resan på lördag.
Klänningar, shorts, linnen, bikini. Mmmm
Ska bli skönt skönt skööööönt .

Har varit en riktigt bra dag i övrigt.
Skypade med min familj i nästan 2 timmar tidigare.
Välbehövligt! Gud vad jag älskar er!
Min fina fina familj!

Veckan ska bli riktigt fin och jag kan inte tro att det är mitten på november.
Solen är framme nu igen på dagarna & lyser upp alla röda, gula och oranga löv.
Har fått en energi-kick av, jag-vet-inte-vad?
Tränade på riktigt bra på gymmet förut. Cykel + rodd.
Det riktigt spratt i kroppen.
Kan det vara mitt uppehåll från snask-hyllan som ger mig energi tro?
Jag har sovit flera nätter i rad utan att vakna upp nu och det är ovanligt vill jag lova.
Hmm.. Kanske är det en bra ide att försöka hålla detta lite längre än till onsdag.
Iallafall till på fredag.
Då ska jag prova nya Ben&Jerrys Ginger snap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0