Mission "Christmas Gifts"

Herreminjisses vad jag googlar!
Jag har snart googlat fingrarna av mig sjalv.
Uppdraget heter julklappar.
Puh!
Inte latt!
Men jag tror att jag har en sa otroligt bra grej pa G iallafall.
Hoppas hoppas jag far mail-svar snart igen & hoppas hoppas att det kommer funka!

I ovrigt sa mar jag oforskamt bra just nu.
Min lang-helg var behovlig & jag ar sa utvilad jag kan bli!
Det var sa underbart att komma tillbaka till New Canaan idag.
Tagresan gick fort & det var inte packat med folk, solen sken for 4 dagen i rad & det ar sa otroligt varmt!
Sag mina skrutt-ungar det forsta jag gjorde nar jag kom innanfor dorren & hela hjartat blir varmt.
Ah vad jag alskar dom sma liven!
Som gradde pa moset hittade jag ett kort pa mitt nattduksbord, med ett av dom finaste meddelanden jag nagonsin fatt fran A & M.

Dagen gled forbi med bland annat playdate & massa bus.

Imorgon har jag ledig dag.
Vi fixar & trixar lite med schemat eftersom jag ska jobba helg & sen ar det ju Florida strax.
Ska aka in till New York & med i min vaska ar springskorna.
Antligen ska jag gora mitt kara, efterlangtade Central Park-varv!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Gott att höra din positiva anda och att det är så fint väder! Ett Central Park varv borde bli ca 20km eller ?

Kramar i stora lass

Pappa

2009-11-10 @ 07:46:40
Postat av: Emma

Va duktig du är! :) Tyvärr var jag ju inte ledig så jag kunde träffa dig idag. Men jag ger inte upp!!! snart ska vi ses ska du se ;) hihi

2009-11-10 @ 16:10:17
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Åsa Klint

Hej snygging. Jag är såååå glad för din skull, kär i the big apple kan det bli bättre? Ska se om jag får ihop det och ta med Vendela over there i vår, det vore något det.Jag är inte bra på att skriva men jaghar alltid många frågor till mammsen och pappsen när jag ser dom. Barnen mår bara fint och jag jobbar numer heltid på Paviljongen, hur kul som helst. Kramar i massor från oss

2009-11-10 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0