Moooorning

Godmorgon fran sangen!
Hur bra kan det bli?
Tralala
Hade en superbra fredagskvall inne i stora staden.
Akte in pa eftermiddagen, droppade mina saker i lagenheten & fixade till mig.
Drog till pojkens kontor, kikade runt hur han har det & hejjade pa lite kollegor.
Gick till en seafood restaurang.
Herre vad GOTT!
Jag at den godaste maten i mitt liv!
Hummer-risotto, musslor & calamari.
Efter en stund var vi i mat-koma & fick nastan rulla ut.
Styrde nosen nerat for att kolla in nagra band som spelade.
Det var minst sagt en upplevelse!
Galen heavy metal med bagpipes & fioler. Valdigt intressant musik dock.
Ska lagga upp en lank lite senare sa ni kan se galenskapet jag var pa.
Det lustiga var att det paminnde mig lite om Sverige. Alla dom dar hardrockarna & musiken.
Kandes lite karlstad pa nagot satt. Lite Glada Ankan-stammis varning pa vissa manniskor.
Gillade kanslan.

Nu ska jag forsoka dra igang Skype.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0