Packa pappas kappsäck

Idag är det flunsa-vaccinerings-dags.
Swine Flue härjar fritt i landet & jag ska få ett medel i näsan?
Tackar alla högre makter för att jag slipper en spruta iallafall!

Dags att riva av ett intervall-pass på löpbandet nu innan vi åker.
Jag känner inte alls för det. Men vet att jag kommer må såå mycket bättre efter.
Så på med träningsbrallan Jenny!

Måste packa färdigt för kommande vecka också.
På lördag åker vi till Florida. Till solen & värmen.
Imorgon jobbar jag kort-dag.
Åker till New York direkt när jag slutat för ett besök på Svenska Kyrkan.
Dom har julbasar med peppakakor, lussebullar & glögg.
Mys!
Ska även köpa biljetter till årets Lucia som är på min födelsedag!
Åååh vad jag längtar!

Nej. Intervall-pass var det..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken tur att du inte får vaccinet i armen, jag kan ju inte vara där den här gången och hålla dig i handen skruttan!

2009-11-20 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0