Shape up!

Grattis till lillstrumpan L som blir 3 manader idag.
Han vaxer sa det knakar & har borjar skratta nu.
Underbart med bebisar!

Jag ar nyss hemkommer fran manhattan & kikar igenom alla bloggar.
Hade en riktigt bra dag igar & det kanns i hela rumpan att det var mycket backar & trappor i Central Park.
Aj aaaaj.
Kommer dock definitivt gora det igen!
Tankte forsoka slipa formen lite & ta traning & mat lite mer seriost.
Forsta projektet blir bort med sockret.
Inte allt & jamt. Men fy vad mycket det slinker ner nu.
En fri vecka fran & med idag.
Hejja mig!

Maten blev inte sadar superbra igar forresten.
Haha.
Men jag forsokte iallafall.
Kanske borde ta en matlagningskurs?
Tur att jag har en sa snall pojkvan som sitter tyst & ater iallafall.
Stackarn!

Och just ja! Jag har hittat en ny favorit pa mathyllan.
Soynut butter

Kommentarer
Postat av: bella

Absolut det kan jag göra, kanske får ta denna vecka och skriva upp den.. Behöver motivera mig själv om inte annat för fy bubblan vad mycket sweets det finns i skafferiet som jag inte vill se..



Soynut butter förövrigt, hur gott som helst, man blir beroende av peanutbutter, sjukt är det haha..



PUSS

2009-11-11 @ 23:30:33
URL: http://issie.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0