Sunday

Efter att ha vandrat runt i en evighet for att hitta en bra present bestamde vi oss for att laga mat hemma.
Gick till Whole Foods & kopte halva affaren.
Jag tog tjuren vid hornen & borjade fixa kottbullar.
Tydligen blev maten valdigt uppskattad & det blev ytterligare en mat-koma.
Sag pa en deprimerande film som handlade om gud.
Myrorna i brallan kom & jag hoppade i mina traningsklader for en springtur pa Manhattans gator.
Ovanlig loptur men det var riktigt skont!
Vadret ar perfekt!
Efter det kom en tjej hem hit & klippte mitt har.
Andrew hade fixat det till mig. Gullungen!
Jag ar sjukt nojd! Aldrig varit sa glad over en klippning.
Bilder kommer..

Sen var det dags att fira 30 aring.
Hade en trevlig kvall pa Bubble Lounge i TriBeCa

Nu ska vi ut & handla lite nodvandigheter.
Toalettpapper & annat skoj.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Congratulation Andrew,

It is a big day to pass 30 years, but I promise that it gets even better.

Take care of your love to Jenny and have a nice birthday.

Hope that there will be a possibility to meet in a near future.

Your “father-in-law”

Anders



Jenny:

Var rädd om denna guldklimps grabb.

Önskar av mitt hjärta att ni blir ni, även om distansen gör ont.

Älskar dig gumman

Pappa

2009-11-08 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0