Surpuppa!

Jag klarade dag 2 ocksa.
Sa till mamma forut att jag inte alls ar sugen pa sotsaker & absolut inte hennes havrekakor hon visade i kameran.
Jag skulle kunna doda for dom dar kakorna nu!
Ge mig sockeeeeer!
Minns tillbaka pa den dar sockerfria manaden jag hade i borjan pa aret.
Det var sjukt jobbigt i borjan & sen lattade det efter ett tag.
Galler att bestamma over sig sjalv bara.
Och jag gor det ju for min egen skull & mitt valmaende.
Behover muntras upp.
Vrider mig fortfarande ut&in over att jag missar Metallica pa lordag.
Gor inte saken battre..

Ja behover sova!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hälsan är viktigare än en konsert.



Nothing else matters !

Pappa

2009-11-13 @ 08:02:45
Postat av: Ellan

Och det börjar du med under julmånaden? Jisses så svårt att hålla sig borta! All credd till dig!



Kram!

2009-11-13 @ 14:33:11
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0