Tankar

Nar jag kom hem idag till huset stod en vacker julgran i hallen.
Ah vad jag alskar julen!

Fick dock den storsta klumpen i magen nar jag insag att jag ska vara utan min familj for forsta gangen denna hogtid..
Ingen luciamorgon med mamma.
Ingen rim-panik.
Inget bara ut julklapparna under granen den 23:e pa kvallen.
Ingen smaka julskinkan med farmor samma kvall.
Ingen potatisgratang & ata tills vi spricker hela dagen pa julafton.
Ingen mormor, morfar & farmor..

Det kanns konstigt idag..

Ar dock valdigt lycklig over att fa fira med Andrew & hans familj i Tucson.
Bara 23 dagar kvar till semester.


Kommentarer
Postat av: Emma

Inga lussebullar, ingen knäck men jag har ju tur att få vara med min familj under julen. Fast man kommer ändå sakna mycket! Vi kan väl träffas o ha vår egna "lilla-jul" innan? =) Måste ses snaaart penny!

2009-11-30 @ 19:27:42
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men gumsan då!!! Va ledsen du såg ut på bilden, vi tänker ju på dig ändå vettu!!!! Älskar dig!!! Varma kramar!!!!

2009-11-30 @ 22:13:16
Postat av: andrew

I KNEW you liked this photo!!!

2009-12-01 @ 05:19:03
Postat av: Pappsen

och ingen Jenny som sammlar alla för ett morgonpaket ;-)

Hoppas att vi kan skypa på julafton !

Då får vi i alla fall säga God Jul och se varandra.

Pappa

2009-12-01 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0