The Breakers

Sahar trott pa mig sjalv blev jag nar jag hittade min kamera.
Sjalvklart har jag engagerat alla i som existerar i att tycka synd om mig & forsoka spara upp den.
Sorry guys!
Klumpedunsfia som vanligt. Men jag ar valdigt glad att den kom till ratta!



Idag akte vi till A:s pappa som bor pa The Breakers.
Jag skulle valdigt garna spendera ganska mycket tid av mitt liv dar.
Looovely.
Simmade med C i poolen, at lunch & hade skoj.





    





Tummen upp!
Bra dag!

Nu ska jag pa bio.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja som du säkert förstår så talade jag om för alla att du tappat bort den, ingen blev förvånad ;). Tur att du hittat den ialla fall. Du har det så bra, passa på att njuta och verkligen ta in att du är där nu!!!!!! Vi finns alltid här för dej! Kram, älskar dej, hälsa familjen.

2009-11-24 @ 09:34:53
Postat av: Ellan

Gud Jenny, vilken ställen du får besöka! Helhäftigt! Hoppas din vistelse i Florida är kalasfin:)!



Kram!

2009-11-25 @ 07:08:49
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0